.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هركس به احمدي نژاد راي داده، بايد مشائي را هم قبول داشته باشد
دبير مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به انتصاب اسفنديار رحيم مشائي به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور، گفت: هركس كه به احمدي نژاد راي داده، مشائي را هم بايد قبول داشته باشد، زيرا ...
هركس به احمدي نژاد راي داده، بايد مشائي را هم قبول داشته باشد

دبير مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به انتصاب اسفنديار رحيم مشائي به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور، گفت: هركس كه به احمدي نژاد راي داده، مشائي را هم بايد قبول داشته باشد، زيرا رئيس‌جمهور اجازه دارد معاونينش را خودش انتخاب كند.

سيد حسين موسوي تبريزي در گفت‌وگو با ايلنا، در پاسخ به سوالي درباره واكنش‌ها به انتصاب مشائي، با بيان اينكه هركس فرد مورد قبول خودش را به عنوان معاون انتخاب مي‌كند، افزود: نمي‌شود به كسي راي داد، ولي اجازه نداد كه معاونش را خود انتخاب كند و من فكر مي‌كنم، هيچ كس مانند مشائي به احمدي‌نژاد نزديك نيست.

وي با اشاره به واكنش شمار زيادي از اصولگرايان و از جمله نمايندگان مجلس به اين مساله، گفت: احمدي نژاد 4 سال سابقه كار دارد و شناخته شده است و ما قبل از اين هم ديديم كه علي رغم واكنش مراجع تقليد و رهبر انقلاب به اظهارات مشائي، احمدي نژاد وي را جابجا نكرد و لذا اقداماتي چون انتصاب مشائي و عدم بركناري وي علي رغم واكنش‌ها، از آثار راي دادن به احمدي‌نژاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.